Flexibele en ervaren regelaar!

werkzoekende #11749

  • Woont in Breda

Introductie

Mijn naam is Sjoerd, een flexibele, resultaat-, mensgerichte, nieuwsgierige, integere en internationaal ervaren professional binnen diverse operationele / administratieve afdelingen. Regelen, organiseren, analyseren, faciliteren, administreren, coachen en oplossingsgericht bezig zijn vind ik het leukst om te doen!

Anderen omschrijven mij dan ook als een rustig, analyserend, respectvol, loyaal en eerlijk persoon die tevens een goede luisteraar is.


Functiewensen

  • Vaste baan
  • 32-40 uur per week
  • Per direct starten
  • Liefst werkende in Breda
  • Reisafstand 45km vanaf Breda
  • Vrij op zo.

Cursussen en opleidingen

1998 - 2003
HEAO-Management Economie en Recht (MER) Hogeschool West-Brabant (nu Avans)
U ziet alleen het eerste item in deze lijst. Meldt u aan als werkgever voor het volledige CV.

Werkervaring

januari 2016 - december 2017
Office manager bij Dentconnect in Oosterhout
Functie: Plaatsvervangend Manager Declaratie - In deze rol ben ik mede het aanspreekpunt in de organisatie met betrekking tot het declaratieproces en het aanvragen en verwerken van machtigingen bij zorgverzekeraars voor behandelingen waarvoor een machtiging is vereist. -Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor een accurate en tijdige uitvoering van het declaratieproces van tandheelkundige verrichtingen naar particulieren en zorgverzekeraars. -Ook ben ik vanuit het declaratieproces betrokken bij de integratie van nieuwe praktijken en onderhoud ik de contacten en contracten met zorgverzekeraars. - Het bewaken van administratieve processen, procedures, werkmethoden, targets en interne controlemaatregelen binnen het team. - Het rapporteren van de diverse KPI’s naar management en hen informeren van zaken die aandacht vereisen. - Het alloceren en managen van het personeel binnen het team. - De nodige actie ondernemen op geëscaleerde onderwerpen van behandelaren tandartsen, praktijken en andere afdelingen binnen Dentconnect. - Het identificeren van en het voorstellen van veranderingen van procedures en systemen. - Operationeel aansturen van in totaal 8 team leden. - Aanspreekpunt binnen de organisatie van de migratie (en alle voorbereidingen daarvan) van alle praktijken van factoringmaatschappij Famed naar Infomedics. - Ook hield ik de controle op inkomende declaraties van tandartsen.
U ziet alleen het eerste item in deze lijst. Meldt u aan als werkgever voor het volledige CV.

Geïnteresseerd?